VYRIESENIE - Re: [linux] Webserver - nahodne zastavovanie sluzby..

Kocur kocur na nocka.sk
Pondělí Srpen 27 09:19:46 CEST 2001

No taqaze....

problem nebol ani v linuxe a vo W2K ale v HUBe...

3COM HUB 8Port 10/100 ma v sebe neky firmware ktory jehnoducho prerusi
spojenia na vsetkych portoch ked sa prehrje a zapoji ich az ked teplota
klesne. zrejme este pred odpojenim posle neaky packet...ktory mi obcas
odpojil eth1 na linuxe...
a ked na W2K vytiahnem kabel zo sietovky taq ISS sa vypnu same
automaticky...a treba ich nahodit...rucne..( fasa nie..)

caf....

----- Original Message -----
From: "Pogac Daniel" <dano na tatrasoft.sk>
To: <kocur na nocka.sk>
Sent: Wednesday, August 22, 2001 10:34 AM
Subject: [linux] Webserver - nahodne zastavovanie sluzby..

Skus na W2000 aplikovat tu najposlednejsiu zaplatu na vsetko aka sa da
zohnat. Aspon mne to pomohlo...
Mal som obdobny problem. Akurat mi to nezhadzovalo ethx...

Daniel POGAČ
TatraSoft Group s.r.o.
Sibirska 4
Tel: +421-2-55574033
Fax: +421-2-55566385
Mob: +421-903-136942
pogac na tatrasoft.sk
www.tatrasoft.sk

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.273 / Vírusová databáza: 143 - dátum vydania: 8/16/01