[linux] JSP, servlety & Apache & Linux

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pondělí Srpen 27 14:40:12 CEST 2001

Stredisko EI wrote:
 > Niektory ISP mi tvrdil, ze podpora JSP a Java servletov je riziko z
 > bezpecnostneho hladiska. Asi myslel na win servery, je to riziko aj
 > pri linuxovom systeme ?

   Asi sa im len do toho nechce - je to rovnake riziko, ako podpora PHP,
CGI-ciek atd. Tj. zalezi len a len na adminovi, ako si to nakonfiguruje.
A Java je v tomto este (IMHO) bezpecnejsia, pretoze je mozne nastavit
nielen prava toho samotneho procesu, ale aj "vnutorne" prava (policy).

J.Ch
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.