[linux] LILO a /dev/hda1

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Pondělí Srpen 27 23:10:50 CEST 2001

Cau,

> Jadro tam mam skompilovane pre 386-ku. Skusim nejaky iny
> zavadzac asi Grub.

Ja som sa raz tiez hral s linuxom vykompilovanym na mojej k6-2,
ktoru som potom strkal do starej 386-ky. Mne lilo vypisovalo len
'LI' a dalej nic.

Rozbehal som to (ak sa dobre pamatam) pridanim riadku

linear

do lilo.conf-u a potom linux nabehol aj na starej doske. Zrejme
stara doska nepodporovala novsie mody adresovania diskov. Velmi do
toho nevidim, tak mozno trepem blbosti, ale skusit to mozes...

Cau,

> Martin

Oskar