[linux] IP unnumbered...

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Srpen 28 12:10:07 CEST 2001

Da sa to aj neda, vsetko zalezi od toho ako ten synchron pouzivas...
Ja som rozbehal moxa C101 s encapsulaciou Frame Relay ako unnumbered ...
Predpokladam,zeby to slo aj pripouziti cisco hdlc, ale nemam to overene.

PPP demona nepouzivas pri synchronnych kartach, kazda karta ma vacsinou
vlastne utility na nastavovanie pokial nespada do kategorie hdlc generic.

Ak to budes chciet rozchodit budes potrebovat aj iproute2 lebo pokial ma
pamat neklame tak route add default gw dev hdlc0 asi nefunguje, ale ip
route add default dev hdlc0 ide v pohode.

Popripade sa mi mozes ozvat aj mimo mailing list, robil som uz viackrat
linuxovu nahradu za cisco router.

PSIkappa
psi na atlantis.sk

Daląí informace o konferenci linux