[linux] Re: Farby v hexa formate

Čtvrtek Srpen 30 09:28:02 CEST 2001

-> >> Potreboval by som poradit:
-> >> Neviete niekto, kde by som mohol najst subor so zoznamom farieb v
-> >> hexa-formate ( #FFFFFF)?
-> >
-> >onehda sme s kolegom spravili taku tabulku "bezpecnych" farieb podla
-> >netscape. su to farby, ktore by sa mali zobrazit tak ako to je mienene.
-> >samozrejme, ze skutocnost je ina, ale tie kody tam pri farbach su:)
-> >http://www.chtf.stuba.sk/~mino/colors/
->
-> Dik, ale to mi asi moc nepomoze. Je ich tam dost malo ;-(. Ak by mal niekto
-> este nieco, prosim, ozvite sa (staci zoznam - textovy subor).
-> Vdaka.

/usr/X11R6/lib/X11/rgb.txt
s tym ze cisla v decimalne j sustave prevedies do hexa
 I drive way too fast to worry about cholesterol.