[linux] lost+found

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Srpen 30 11:54:17 CEST 2001

Dusan Stefanik wrote:

> uz hosnu xvilu mam v adresari lost+found tento obsah
> a prisla doba, ked uz mi tam normalne vadi :)...
> total 8405921916
<snip>

> vsimnite si hlavne ten total, ked len tak dam na tento
> adresar du -sh tak je vysledok 7.8 TB :)

7.8TB??? Si si isty ze terrabajtu? Potom mi prosim
ta povedz, odkial mas take velke disky  :-)
Asi to ma byt 7.8GB, co je ale IMHO aj tak vela
a asi to nereprezentuje skutocny "obsah" /lost+found,
pretoze ako tak pozeram, su to block_devices a
character_devices. Zrejme len odkazy na existujuce
zariadenia. Pokojne by som to vymazal, ale mozno ti
niekto poradi nieco lepsie...

Jarry