[linux] Squid necita obrazky

Jozef Cervenansky dodosoft na hotmail.com
Čtvrtek Srpen 30 12:10:15 CEST 2001

Ahojte,

dnes v praci zacal Squid nejako "blbnut". Ked som si na mojej masine (w2k)
zadal nejaku url, tak sa mi stranka sice zobrazila, ale bez obrazkov,
namiesto nich sa tam objavuju kriziky. Dal som reload stranky, niektore
obrazky sa sice zobrazili, ale nie vsetky.
Ked som dal reload znovu, tak sa mi zobrazilo toto hlasenie :
   The server returned an invalid or unrecognized response.
Skusal som zmazat data v adresari : /var/spool/squid
ale nepomohlo to a pritom sa nic nenastavovalo. (Fungovalo to!!)
Moze mi niekto poradit, ako by som mohol odstranit tuto chybu.
Vdaka Jozo