[linux] Squid necita obrazky

Radek Matzenauer radek_matzenauer na foreign.gov.sk
Čtvrtek Srpen 30 13:46:28 CEST 2001

skus vymazat cache a znovu ju vytvorit "squid -z"

                    "Jozef
                    Cervenansky"            Komu:   linux na lists.linux.sk
                    <dodosoft na hotmai        Kopie:
                    l.com>                  Předmět:     [linux] Squid necita obrazky
                    Odeslal:
                    linux-admin na list
                    s.linux.sk

                    30.08.2001 12:10
                    Odpovězte prosím
                    uživateli linux

Ahojte,

dnes v praci zacal Squid nejako "blbnut". Ked som si na mojej masine (w2k)
zadal nejaku url, tak sa mi stranka sice zobrazila, ale bez obrazkov,
namiesto nich sa tam objavuju kriziky. Dal som reload stranky, niektore
obrazky sa sice zobrazili, ale nie vsetky.
Ked som dal reload znovu, tak sa mi zobrazilo toto hlasenie :
   The server returned an invalid or unrecognized response.
Skusal som zmazat data v adresari : /var/spool/squid
ale nepomohlo to a pritom sa nic nenastavovalo. (Fungovalo to!!)
Moze mi niekto poradit, ako by som mohol odstranit tuto chybu.
Vdaka Jozo