[linux] Zmena particie

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pátek Srpen 31 00:00:34 CEST 2001

> Pekny den vo spolok.

Cauko

> Prosim Vas poradte mi. Potrebujem nahradit 2GB disk 13GB. Na 2GB som mal tri
> particie ( / , /Samba a swap).
> Otazka znie. Mozem pomocou PQ Magic-u preniest particie a potom zmenit ich
> velkost? Bude system bezat OK, resp. co mi radite.

Dost zlozity postup...
Ja osobne som pred dvoma tyzdnami robil toto iste (presuval som si
linuxa zo stareho disku na novy - kompletnu instalaciu RedHatu).
Povodne:
/dev/hda3 (/, 500 MB)
/dev/hda6 (/usr, 500 MB)

Na novom disku som si urobil ext2fs:
/dev/hdb7 (/new, 2 GB)

Potom stacilo uz iba:
# cd /
# cp -dpR bin boot dev ... usr var /new
...cakat a cakat...
...samozrejme skopcis tam vsetko okrem /new

Upravil som lilo, vymenil disky a hotovo...

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.