[linux] KDE 2.2

Peter Bodnar Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pátek Srpen 31 10:24:46 CEST 2001

Zdravim

odkedy som nainstaloval kde2.2, mam 2 (alebo 2.2 ;-)) nove problemy s
Konquerorom

1.  v pripade, ze mam povolene java-scripty, tak v 90% pripadoch program
havaruje. ked som ho ale spustil cez strace, tak vsetko prebehlo o.k.

2.  konqueror mi hlasi, ze nepozna protokol https:, pricom dovtedy isiel -
napr. netscape funguje o.k. - libssl je nainstalovane, na konf. som nic
nemenil.

	viete ma nejako nakopnut?
		dik
			peter

P.S. riesenie stylu tak to nechaj tak, lebo scripty su nanic a SSL pouzivaj
cez netscape je neakceptovatelne, nakolko to potrebujem systemovo rozbehnut -
firma ide prechadzat na linux/x-terminaly.