[linux] DNS za NAT

Pátek Srpen 31 19:29:34 CEST 2001

On Fri, Aug 31, 2001 at 04:39:52PM +0200, mizu na nextra.sk wrote:
> Nazdarte.
caf

>    Xcem robit DNS server, pre siet, ktory je pripojeny na internet cez
>    NATovanie.
>    V ramci siete sa javi s intranetovskou IP adresou, avsak zvonka (z
>    internetu) ho vidno pod riadnou internetovskou IP adresou.
Hmm podla mna nemas na 100% pravdu ale viacmenej hej.

>    Je treba robit nejake specialne upravy do konfigov dns, alebo vsetko
>    mozem kludne napasovat na internetovsku IP adresu.
Pokial mas nastaveny firewall tak jak treba, pocitace z vnutorneho subnetu
nemaju problem pouzivat ci uz tu internu alebo externu adresu.

> Co dalsie sluzby ? Ma s tym niekto lepsie skusenosti ?
Neviem co myslis. DNS je DNS. Ked server funguje, klienti sa prisposobia tomu
co im hovori. Skus podrobnejsie vysvetlit comu nerozumies.

> 					Mizu
S pozdravom,

                       There's no place like ~