[linux] Hladam pomoc

Branislav Sott sott9 na kepler.fmph.uniba.sk
Neděle Prosinec 2 03:25:06 CET 2001

> 1. Aky je v sucasnosti najlepsi LINUX, resp.  co mi poradite? (RedHat,
> SuSe atd.)
Ked ta uz mozeme zmiast, tak preco nie. Ondrej mi prepaci, ked uz mal pred 2 dnami meniny...
Z toho co pisu noviny a co som cital na ruoznych diskusiach, velmi slubne vyzera Suse 7.3, ale nepohrodol by som ani RedHat 7.2. Skor Ti poviem co urcite nie: Turbo Linux zdaleka nie, pre zaciatocnikov urcite nie Slacware, Debian, a na Progeny som vela dobreho nepocul, aj ked na prvy pohlad vyzeral dobre(mal som ho nainstalovany asi den, potom mi skapal disk, hnusoba, 20GB, a zarucny list som stratil :(...).
 Ak si to ches len pozriet, postaci Ti aj Phat Linux , bol na jednom CD v PCRevue.

 Ak to zhrniem, ak budem mat novy disk , prve co nan nainstalujem bude jeden z trojice Mandrake 8.1, RedHat 7.2, Suse 7.3, podla toho ktory mi pride skuor pod ruku..