[linux] mozno mierne OT: hroch

Ivan Durec Ivan_Durec na chirana-prema.sk
Pondělí Prosinec 3 08:41:09 CET 2001

...co je to ten hroch ???

Marek Grac <xgrac na informatics.muni.cz> on 30.11.2001 22:23:57

Please respond to linux na lists.linux.sk

To:   linux na lists.linux.sk
cc:    (bcc: Ivan Durec/Injecta/Chirana-Prema)
Subject:  [linux] mozno mierne OT: hroch

Zdravim,

     pretoze v piatok padol hroch (cest jeho pamiatke) pred tym nez som
     ho stihol prestahovat (uz som to mal v umysle). pokus o
     prihlasenie na stroj nevysiel :( a na stranke je neaky
     bordel. Preto ak mate nejake subory z hrocha, tak mi ich
     poslite. Ja snad tiez cosi najdem :)
                    marx

[ marek 'marx' grac / gerard ][ We are all apprentices in a craft ]
[                            ][ where noone ever becomes a master ]
[     xgrac na fi.muni.cz       ][                  Ernest Hemingway ]