[linux] Server

Mensor mensor na seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 10:34:11 CET 2001

zdravim.
o niekolko dni ma caka uloha nainstalovat a nakonfigurovat linux
server s verejnou ip adresou, ktory bude umiestneny u providera.
chcem si iba overit niekolko veci, prip. poprosit o rady, kde
najdem blizsie info.
- je mozne (ak ano asi aj potrebne) takyto server chranit firewallom?
- mozete mi odporucit stabilnu verziu jadra, prip. patche?
- taktiez by som potreboval poradit dokumenty na precitanie, ohladne
zabezpecenia tohto servera - mam tu howto a dokumenty z
linuxdoc.org, co si treba este precitat?
ps: na servery bude bezat dost sluzieb, tak sa zatial snazim citat
a citat.
dakujem za rady a
nakopnutia.

Jak poslat rukou psaný text na mail? Přece faxem Panasonic!
http://www.panasonic.cz/redirect.html