[linux] Antivir (DrWEB)...

Kocur kocur na nocka.sk
Pondělí Prosinec 3 11:54:53 CET 2001

nazdar nazdar...

> 1. - nakolko je spolahlivy ....
no mne spolahlivy pripada...pretoze mi za posledne dva dni chytil dost
virusov...
cca. 15, ma jednoduche update databazy, je rychly a lahko sa instaluje do
postfixu,sendmailu,qmailu a neviem este ze de vsade...
kontroluje aj prichadzajucu aj odchadzajucu postu; ak si to tak nastavis...

 > 2. - nakolko je chodiva verzia, co sa da volne stiahnut (LINUX)
no ta shareware verzia je chodiva asi tak ze ju zamontujes do MTA, postu
sice skontroluje ake ju nevicisti a nezastavi ak je zavirenaa..., proste iba
loguje do suboru.... ale ak zavolas do pezinka ,taq ti tam ten pan da
.key-file na skusku na neaky ten tyzden...
www.drweb.sk; a potom to uz funguje FULL... daju sa upravit "hlasky" v
skripte, ma to update.pl skript...a pod..

3. - vseobecne skuseenosti s tym ....
no ja ho doma pouzivam uz take 3 roky na sWINstwe a zatial fungoval bez
problemov a je rychlejsi ako avg, a dokonca pozna aj viacej virusov - to
bude asi tym ze kazdy den je nova aktualizatia ( drwtoday.vdb ), taqze ked
si das to cronu neaky skript na update taq nemash v podstate ziadnu starost
z aktualizaciou databaz....

sak ked budesh potrebovat nieco vediet taq poradim...

caf...

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.303 / Vírusová databáza: 164 - dátum vydania: 11/24/01