[linux] getmail+AVir software+ rozhodenie uzivatelom do schranok

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Prosinec 3 00:48:56 CET 2001

                                        Maxim, 00:47:12
                                        03. december 2001 (pondelok)
Ahoj!

> ak si poslem virus na email ktory obsluhe postfix cez smtp taq mi ho drweb
> stopne a posle hlasku o viruse..
> ale ak si poslem vir na email ktory mi obsluhuje getmail cez pop3 taq virus
> sa mi dostane do schranky...
> viem ze musim drweba neako zamontovat aj do getmailu, lenze neviem ze ako by
> sa to dalo...
> neviete niekto poradit..??

	Neviem si dobre predstavit, ako by sa dal "zamontovat" DrWeb do
getmailu. Ovela jednoduchsim riesenim je, ze spravy, ktore stiahnes
getmail-om nepojdu priamo do Tvojho Mailboxu, ale poslaes ich svojmu
Postfixu na localhost. Ten Ti ich uz potom spolahlivo za pomoci procmailu
(alebo ineho MDA) doruci.

	Cize Tvoja otazka sa zuzila nato, ci je getmail schopny komunikovat
s SMTP serverom, alebo nie. Kebyze nie, doporucujem Ti pouzivat radsej
fetchmail, ktory Ti tuto ulohu splni istotne minimalne tak dobre ako
getmail.

	Pozor na konfiguraciu SMTP serveru. Nastav si to tak, ze zoberie
uplne vsetko ci ide k Tebe (aj spamy). Pretoze nema zmysel cosi bouncovat,
ak si to uz raz pracne modemom stiahol.

	Snad Ti to pomohlo.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org