[linux] Kompilacia ..

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Prosinec 4 00:39:13 CET 2001

> hi,

zdar

> Pri ./configure vypise ..
> checking host system type... configure: error: can not guess host type; you must specifi one
>
> - ked su mu tam nieco napisal tak napisal "inavalid configuration '<to moje>' not recognized"
>
> Aby som vas uviedol do preblematiky ...
> chces si nakonfigurova LFS a toto mi napise, ked zacnem "kompilivat Bash"

Hmmmm... ja prave kompilujem LFS treti raz, ale toto sa mi este
nestalo...
Mozno mam ine podmienky:
1. kompilacia na RH6.2 - OK, bez chyby
2. kompilacia na skompilovanom lfs - zase bez chyby
3. kompilacia na rh7.1 - zatial bez chyby (prave som dokoncil gcc
staticky)

Ozaj, pri ktorej kompilacii sa ti to stalo? pri statickej alebo
dynamickej (no, rozumies, pri prvej alebo druhej)?

Mimochodom, podla mojho nazoru, v lfsbook je to napisane tak podrobne,
ze sa ziadna chyba ani neda urobit. Jedine nejaka chyba pri opisovani
prikazov... co som uspesne vyriesil metodou copy&paste. Samozrejme,
podmienkou je, ze si precitas VSETKO potrebne. Lebo sa mi zda, ze takato
chyba tam je niekde popisana. Ale teraz si nie som isty. Precitaj si to
vsetko este raz od zaciatku az po miesto, kde ti to robi chybu. Malo by
to tam niekde byt.

A aby som ta navnadil trosku:
Ked na mojom terajsom rh7.1 (pentium 200, 64 MB RAM, povodny kernel)
grabujem audio z CD ($ cdparanoia -B 01-xx), tak sa s particiou, na
ktoru sa to kopiruje, neda skoro nic robit. Chcem tam zeditovat nejaky
subor, vypisat adresar... a musim pockat niekedy az 5 min. (!!!),
kym nacita pozadovane data. Ked vypnem cdparanoiu, tak sa to po cvilke
zase vrati do normalu (asi po 10 s). Ked dam cdparanoi nice 20, tak je
to asi o korunu lepsie (= nic moc).
Ked vsak toto iste robim na lfs (kernel 2.4.5 aj 2.4.13), tak urobim:
$ nice -n 20 cdparanoia .... &
$ nice -n 20 oggenc ... &
a ani si nejako nevsimnem, ze to bezi. proste to cele bezi pomalsie a
ja si mozem robit co chcem...

Nevedeli by ste mi toto niekto vysvetlit? Este by ste mali vediet, ze
mam len samotny kernel (lfs) bez hocijakych patchov.
Ak nikto neviete, tak je to v podstate jedno, ten rh pouzivam aj tak len
na blbosti, co este nemam skompilovane...

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.