[linux] Kompilacia ..

hudecp na fini.sk hudecp na fini.sk
Úterý Prosinec 4 12:25:17 CET 2001

On Tue, Dec 04, 2001 at 12:39:13AM +0100, Ivan Malich wrote:

> zdar

> Hmmmm... ja prave kompilujem LFS treti raz, ale toto sa mi este
> nestalo...
> Mozno mam ine podmienky:
> 1. kompilacia na RH6.2 - OK, bez chyby
> 2. kompilacia na skompilovanom lfs - zase bez chyby
> 3. kompilacia na rh7.1 - zatial bez chyby (prave som dokoncil gcc
> staticky)
>
> Ozaj, pri ktorej kompilacii sa ti to stalo? pri statickej alebo
> dynamickej (no, rozumies, pri prvej alebo druhej)?
pri statickej, teda ako ty vravis tak prvej ....
neviem sa toho zbavit a ten ./configure mi az tak nevonia .. )dost zle sa mi cita, ale ak mi povies preco to robi ... - budem rad)

dosial som skompiloval vsetko co som potreboval.
inak je to kompilovane na
  - MDK8.1 (tato verzia mi uz lezie na nervy)
  - je to robene LOPPBACKu .. "mount lfs.disk /mnt/lfs -o loop"