[linux] auto dial

Úterý Prosinec 4 12:40:26 CET 2001

-> > presne tak, treba radsej zistit to 'nieco z localhostu'
-> > ale named sa da trochu zoptimalizovat pre dialup - ja davam do
-> > /etc/named.conf do options nieco taketo:
-> > dialup yes; notify no;
-> > neviem, co presne to robi, ale malo by to minimalizovat aktivitu dns
-> > na tu najnutnejsiu.
-> > ivan.
->
-> ja tento problem poznam blizsie. na tej masine nebezi lokalne dns. v
-> resolv.conf je nastavene aby najprv hladal v hostoch a potom isiel na dns
-> providera. v hostoch su nakonfigurovane vsetky lokalne masiny aj server. na
-> inet sa pripajaju uzivatelia cez squid. sendmail je nakonfigurovany tak aby
-> bezal cez queue. v crone je spustany fetchmail kazdych 6 hod (asi).

Aha, v tom pripade bude asi najlepsie nastavit sendmail tak aby postu len
strcil do queue a prebehnutie queue mu bude odporucene v ip-up skripte.
Takze flushne queue len vtedy ked je 100% pripojeny na net. A tak skoro ako
sa to da.

 There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
 allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller