[linux] Server

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Prosinec 3 21:37:08 CET 2001

                                        Maxim, 21:36:06
                                        03. december 2001 (pondelok)
Ahoj!

> - je mozne (ak ano asi aj potrebne) takyto server chranit firewallom?

	V zavislosti od toho, kolko a akych sluzieb Ti tam bude bezat.
Rozhodne vsak obmedzenia prichadzajucich spojeni rob na urovni kernelu, nie
aplikacie, tzn. firewallom.

> - mozete mi odporucit stabilnu verziu jadra, prip. patche?

	Ak nemas dovod bezat na niecom starsom, tak potom nevidim dovod
preco nepouzit to najnovsie, co existuje, tj. kernel 2.4.16.

> - taktiez by som potreboval poradit dokumenty na precitanie, ohladne
> zabezpecenia tohto servera - mam tu howto a dokumenty z
> linuxdoc.org, co si treba este precitat?

	Hlavne nemaj na 25ke Open Relay ;-)

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer          http://www.webinvetia.com