[linux] Auto disconnect

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Středa Prosinec 5 13:09:43 CET 2001

Ahojte,

   Viete mi poradit, kde je v Slackware nastavene automaticke zrusenie
spojenia ak klient urcity cas neprejavi ziadnu aktivitu?

Konkretne spojenie cez ssh. V man pre sshd som nasiel option
ClientAliveInterval, ktorou sa nastavuje interval (pocas ktoreho neboli od
klienta prijate ziadne data) po ktorom sshd posle request na klienta. Ak po
urcitom pocte takychto pokusov (danych ClientAliveCountMax) nedostatane sshd
odozvu automaticky diskonektne klienta. Ani po nastaveni
ClientAliveInterval na 0 (= ziadny interval, vraj je to aj tak defaultne)
ma to stale po urcitom case diskonektne...

Existuje este nejake ine nastavenie? Nie je to take surne, ale je to
otravne. Ak nahodou niekto vie poradit, potesi :-)

S pozdravom

Fero