[linux] OT : ViaPVT - problemy s postou

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Středa Prosinec 5 15:12:47 CET 2001

 Ja som mal podobne problemy s odchadzajucou postou (zle nastaveny
postfix) a kym som sa dostal cez "Montoring viapvt" k niekomu, kto vedel o
co ide, dost to trvalo. Trasovat posta sa totiz da iba tak, ze sa dotycny
pozrie do logov servera. Adresa toho "dotycneho" je Tomas TPS Ulej
<tps na slovanet.net>, nech mi prepaci ak si nezelal zverejnenie.

 Juraj
 Dňa Ut  4. December 2001 08:09 ste napísali: