[linux] auto dial

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Prosinec 5 01:27:22 CET 2001

                                        Maxim, 00:24:00
                                        05. december 2001 (streda)
Zdraviim!

> mam taky mensi problem ze sa mi v nahodnych intervaloch pripaja pocitac
> na isdn linku. podla logov to sposobuje nieco co sa z localhostu snazi
> dostat von na port 53. je tam nastaveny dial on-demand takze to ze sa
> pripoji je v poriadku, len neviem co sa snazi pripojit.
>  da sa nejakym sposobom zistit aky process to robi?

	Ja by som vymenil cely framework:

	Miesto squidu WWWOffle, ktory je daleko kvalitnejsi a pre Vase ucely
zrejme aj vhodnejsi. Pripajanie na Internet by sa nedialo tak ako doteraz,
ale pomocou skriptu (ppp-on). Ten by okrem ineho spravil sendmail -q a zapol
WWWOffle do rezimu online.

	Potencialne by sa za toto pripojenie mohol spustit aj ten fetchmail,
ktory sa Vam teraz pripaja automaticky 3x za den.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org