[linux] script na zalohovanie

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Prosinec 5 22:23:14 CET 2001

                                        Maxim, 22:14:33
                                        05. december 2001 (streda)
Ahoj!

> Napisal som si shell script ktory robil dump na pasku Ale uz sa mi na
> jednu pasku zaloha nezmesti ako by som spravil to ze ked chce dalsiu
> pasku tak by mi otvoril terminal alebo mieco podobne kde by sa mu po
> vymene pasky zadal yes a pokracoval by v dump-e.  Teraz to skonci na tom
> ze nema terminal a pokracuje script dalej s tym ze neni dost miesta na
> paske. A zaloha neni kompletna

	Neviem ci to pomoze, ale mozno by to slo tak, ze zistis velkost
volneho miesta na paske. A tuto informaciu rozparsujes a posles tar-u ako
tape-length:

       -L, --tape-length N
              change tapes after writing N*1024 bytes

	Podla toho co citam, to robi presne to co chces. Ako by si mu ale
povedal, aby Ti na toto otvoril specilany terminal, to veru fakt netusim.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org