[linux] audio cd

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Prosinec 6 03:39:00 CET 2001

On Thu, Dec 06, 2001 at 02:38:42AM +0100, TomasTudja wrote:
> v /proc/filesystems je iso9660, takze to by malo byt ok. kde este
> moze byt chyba? v redhate 7.1 som sa s tym stretol tiez, riesil
> som to prekompilaciou jadra a zapol som tam niekolko veci okoloo
> cd-rom formatov, ale presne si nepamatam, co to bolo. spominam si
> na podporu microsoft jolyet, ale neviem, ci je to ono a okrem
> toho, aj teraz to mam zapnute a audiocd neviem pouzivat.
> potesim sa kazdej rade

to iso9660 jsem si rikal, ze by reklo, jestli nebyly nejake velke
zmeny pri komipilaci kenelu...hmm, nektere distribuce delaji samy
emulaci scsi pro vypalovacky a tak by se ide cd mohlo dostat mezi
scsi zarizeni...nic jineho mne ted nenapada.

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487