[linux] Kernel Patch

Čtvrtek Prosinec 6 08:40:00 CET 2001

-> > > 	ako sa robia patch-e ? nejaky postup keby sa dalo ...
-> > > 	/usr/src/linux/scripts/patch-kernel caka na vstup (file to patch).
-> > > Neda sa to automatizovat ?
-> >
-> > 	Ako sa robia patch-e netusim, ale ak sa pytas ako patchnut kernel,
-> > tak ja som to vzdy robil tak, ze som jednoducho napisal:
-> >
-> > cat <subor> | patch -p0
->
-> Mame dalsieho vitaza sutaze o nadbytocny cat :-)
->
-> patch -p0 < subor

poznamka: mozno to dakedy neprejde...

potom sa skuste presunut do dotycneho adresara a

patch -p1 < ../subor

vysvetlenie:

patche zacinaju napr. takto:

diff -urPX nopatch linux-2.2.19/Documentation/Configure.help linux/Documentation/Configure.help
--- linux-2.2.19/Documentation/Configure.help   Mon Mar 26 07:13:22 2001
+++ linux/Documentation/Configure.help  Mon Mar 26 07:28:51 2001

to znamena ze na vygenerovanie patchu bol spusteny diff na subory
linux-2.2.19/Documentation/Configure.help a
linux/Documentation/Configure.help

a patch teraz nevie ktory z nich ma patchovat.

Riesim to tak ze sa prepnem do adresara s kernelom a patch -p1 mi odreze
prvy adresar z dotycnych ciest, a potom je mu jasne ze ma patchovat subor
Documentation/Configure.help

 Fighting for peace is like fucking for virginity...