[linux] firewall's questions

Čtvrtek Prosinec 6 08:45:43 CET 2001

->    1. Mozem zakazat cely INPUT chain na vonkajsom ethernete a povolit si
->    len tie sluzby, ktore xcem aby boly z vonka pristupne.

pytas sa ci odpovedas?

->    Urobil som si to, ale mam problemy s postou. Neviete ktory port treba
->    este okrem 25ky povolit aby to islo. ?

->    Podobne to je aj s Squidom.

ake problemy s postou? tym zakazanim si zakazal prijem akychkolvek paketov
na vonkajsom ethernete. Takto sa lahko odrezes od sveta. Je totiz dost mozne
ze potom povolis pakety smerom von ale uz nepovolis odpovede na tieto pakety
a takmer kazdy protokol je obojsmerny.

Ako si povolil postu? Akym prikazom? A squid?

->    2.
->    Mam spusteny apache a nmap mi pri skenovani tohoto portu pise filtered !
->    Ale ja tam ziadny firewall NEMAM! Ma apache nejaky vlastny filter ?
->    Alebo cim to moze byt ? Squidom ?

odkial, zvonka?
ako spustas nmap?
napis ipchains -L input