[linux] audio cd

Čtvrtek Prosinec 6 08:46:41 CET 2001

-> grip a takisto aj cdplayer hlasia chybu pri pristupe na cd device.
-> co to moze byt, doteraz mi to slapalo, az kym som neprekompiloval
-> jadro. v jadre som vsak zapol len scsi podporu a low level driver
-> pre moj adapter. nechapem to. co to ma spolocne, scsi adapter mam
-> kvoli napalke a cdrom je narmalne na ide.

V jadre si zapol len SCSI? A nezapol IDE? a IDE CDROM? Tak to bude zrejme
tym...

 On the other hand, you have different fingers.