[linux] getmail+AVir software+ rozhodenie uzivatelom do schranok

Kocur kocur na nocka.sk
Čtvrtek Prosinec 6 09:51:34 CET 2001

nazdar...
----- Original Message -----
From: "Ondrej Jombik" <nepto na pobox.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, December 05, 2001 1:31 AM
Subject: Re: [linux] getmail+AVir software+ rozhodenie uzivatelom do
schranok

>                                         Maxim, 00:28:38
>                                         05. december 2001 (streda)
> Ahoj!

> Aha jasne. Cize getmail pouzije MDA, ale zial MTA nie.

presne taq....

> Nepoznam ten softver, ale ak si mozes vyberat, tak ja by som dal ako
> sucast SMTP serveru a kazdu postu nutne prehnal cez neho. Vsetko
obsahujuce
> virus by koncilo niekde vo /var/spool/postfix/virus :) + notifikacia
> uzivatelovi.

na postfixe mam rozchodeny antivirak a tam funguje...
zavireme maily koncia v ..../drweb/infected.!!!

postfix mi obsluhuje domenovu postu...
lenze k nemu mam este pusteny aj getmail, ten stahuje postu zo starych
mailboxov na gmx.net do lokalnych na servery...
lenze maily z gmx.net mi to tym padom nekontroluje...a virus sa dostava k
uzivatelovi...

> Toto by malo byt lahko nakonfigurovatelne a celkom funckne.
>
> =Nepto=

niekto este spominal ze by som tam mal dat fetchmail...
tos otazka vie fetchmail stiahnut postu cez POP3 a potom ju predat postfixu
cez SMTP..??

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.306 / Vírusová databáza: 166 - dátum vydania: 12/4/01