[linux] Linux a antivir NOD od Esset-u...

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Čtvrtek Prosinec 6 14:08:22 CET 2001

nuz .. chcel som mat ...
ale stroskotal som na tom ze esset nod pre linux defakto nedodava ..
Resp dodava len beta verziu (free) bez upgrade antivir DB .. (takze naprd)
Upgrade DB ale mas ked si kupis aj verziu pre windows lebo DB je rovnaka.

Akurat som ocakaval ze sa to da robit aj "legalnejsie" a bez kupy software
pre windows ....
ale neda ... tak som sa na to vykaslal ...

Takze po par ohnivych mail vymenach ...  zaverecne ich stanovisko:

"Ked sa bude predavat NOD pre Linux na Slovensku, urcite to bude uvedene
na nasej stranke"

Este ma ubezpecili:
> Ked sa bude predavat NOD pre Linux na Slovensku, urcite to bude uvedene
> na nasej stranke"
> zatial je NOD pre Linux ako forma bety - free.
> Nasa firma nedostava ziadnu statnu, alebo inu podporu,
> cize sa musi spravat komercne, aby zarobila na vyvoj a udrzbu
> veci co robi.
> Ak bude zabazpecena podpora update databaz, zaradime
> aj tento produkt do cennika a bude komercny vratane update.
----

btw .. pre upgrade je tam aj program aj vsetko .. len obchodnici to nechcu
pochopit ...
Odporucal by som sa obratit nie na slovenske zastupenie a predpokladam ze
mas sancu ...
Kazdopadne uz z principu by som neprevadzkoval tuto beta verziu + kupenu
verziu pre windows
aby si mal hesla na upgrade DB .. Proste z principu nech si trhnu ...

bbo