[linux] vyhladavanie

Pátek Prosinec 7 09:54:50 CET 2001

-> h> ako sa vyhlava STRING v suboroch s tym, ze mi napise aj na ktorom riadku sa hladany retazec nachadza ?
-> h> napr. ked sa vyhlava vo C-kovych zdrojakoch ....
-> cez grep, nie ?
-> grep -n -S "regexp" source

to -S je u teba naco? ja tu ten prepinac nemam. a u mna staci

grep -n retazec subor [...]

-> neviem,aspon myslim, ja to grep pouzivam vo win :)

yo, ten je myslim okopirovany z un*xackeho. nejaky grep bol kedysi dodavany
k turbo pascalu.
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?