[linux] SAMBA: zoznam pocitacov na lokalnej sieti

Pavel Grančič pg na alfabase.sk
Pátek Prosinec 7 10:13:33 CET 2001

> $ smbclient -L localhost
>
> - vypise zoznam pocitacov vo workgrupe ( o  ktorych vie) a workgroupy,
>   ktore tvoj stroj priamo vidi.
> - potom treba dat smbclient na mastrov workgroup.

Hmmm, toto niekedy zafunguje ale nie casto, mame na sieti NTcka, ktore su
master a ked dam na linuxe "smbclient - L localhost", tak vidi iba seba a
workgrupu (nazov) bez mastera. musim dal "smbclient - L nejaka ina masina",
aby som zistil, kto iny je este na sieti. Preco ? Na ostatnych masinach tu
linuxovu vidim, ono sa to po case nerozdistribuuje aj na ten linux ?

Thanx