[linux] Linux a antivir NOD od Esset-u...

Marian Glatzner glatzner na nbs.sk
Pátek Prosinec 7 11:34:51 CET 2001

> m  no.. okrem nodu mam este Sophos Antivirus..
> m  nechcem moc vyzdvihovat komercne spravanie v tomto
> m  pripade (nepoznam ostatne firmy co predavaju
> m  antiviry - len nod a esset).
> m  pozri sa na www.sophos.com
> m  konkretne my dostavame mesacne jedno CD, kde su
> m  instalacne subory pre vacsinu znamych prostredi.
> m  Linuxovy scanner je tusim downloadnutelny ako
> m  free, napriek tomu je na CD.
> m  K tomu je na update IDE suborov s aktualizaciami
> m  cez internet _aj_ commmandline, ktory som si
> m  vrazil do cronu (windows), uplne idealne riesenie.
> [...]

Tak, s tymto mam osobne skusenosti.
V jednej nemenovanej firme som takyto system staval a administroval.
Ugrady a updaty boli O.K. pokial Windozom nepadol pocas startu OS
a updatu IC clienta networking stack. System bezal docela v pohode.
Dokonca som casto vedel z administrativnej konzoly AV zistit, ktory
komp na sieti ma problem skor nez sa dotycny user ozval systemakovi

MArian