[linux] provlemy s PHP

Vladimir Sovic sova na upc.uniba.sk
Pátek Prosinec 7 14:16:17 CET 2001

Zdravim.
Na jednom serveri mi bezi apache s php a mysql. php bolo nakonfigurovane takto:
./configure --prefix=/usr/local/apache/php
--with-config-file-path=/usr/local/apache/conf
--with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs --with-mysql --with-gd
a funguje to.

Problem prisiel ked som chcel pridat podporu imap.
nainstaloval som najnovsi imap-devel
nakonfiguroval som to s tymi istimy parametrami+ --with-imap,
prekompilovalo a nainstalovalo sa to bez chybovy hlasok, ale ked idem
nastartovat apache tak mi to vyhlasi toto

./apachectl start
Syntax error on line 237 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/apache/libexec/libphp4.so into server:
/usr/lib/libz.so: shared object not open
./apachectl start: httpd could not be started

libz je nainstalovane, dokonca najnovsia verzia, aj sa nachadza v tom
adresari.
Na serveri mi bezi RH 7.1, kernel 2.4.12, apache 1.3.20

--
SOva