[linux] Linux a antivir NOD od Esset-u...

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pátek Prosinec 7 22:04:52 CET 2001

Tusil som, ze rozputam mensi flamewar, ale dobre mi tak.
NOD som vylucil po tom, ako mi vyviedol jeden velmi sikovny kusok.
Schytali sme vira (Magistr.A) a samozrejme, nasiel ho. Tak som ho dal
odstranit. NOD zahlasil - odstraneny - ja spokojny, ide sa dalej ( na
dalsich 30 masin ) no a na druhy den siet zase cela zasvinena. Pustim
znovu scan, a Magistr si pekne pochrumkava na disku. Tak som sa nastval,
stiahol si remover zo command line Sophosu, nabootoval v dose, pustil, a
masina zostala cista.
Viem, ze sila antiviru sa neda merat tymto, ale taketo ofajce nemam rad.
No a najvacsi minus je v tom, ze nema centralnu management konzolu. To
je v mojom pripade najpodstatnejsi aspekt celeho problemu. Musim vediet
o staniciach ( obiehat cca 50 stanic je trochu moc ), automaticky
updatovat software, stahovat reporty a pod.
Takze, tot vsjo k mojim OSOBNYM vyhradam voci NOD.

zdravim,
    Gore.