Mierne OT:Re: [linux] Linux a antivir NOD od Esset-u...

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Pátek Prosinec 7 22:15:03 CET 2001

Hehe... pekne...
Ja som mal s NODom - Linuxom tiez mensie problemy ...
Mal som disk tak ,ze na zaciatku bola Win particia(2GB) a potom 8GB linux
Na windoze som dostal onehalfa ... Onehalf bol inteligentny a kodoval len to
co pozna -> teda windozacku particiu. onehalf remover od nodu uz tak
inteligentny nebol a odkodoval mi aj linuxovsku particiu ktora samozrejme
zakodovana nebola :))) cim ju defakto zakodoval nakolko onehalf a teda aj
remover robia ten isty xor :). Nastastie som mal poruke cloveka ktory onehalf
dobre pozna a ten mi napisal v hexedite(ano v hexa tvare :))) proggie ktory
to opravil :) Aj tak vsak tvrdim a stojim si za tym ze <commerce flame=no>NOD
je najlepsi Avir</commerce>.

--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */