[linux] Kompilacia ..

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Pátek Prosinec 7 18:20:46 CET 2001

4.12.2001 12:25:17, hudecp na fini.sk wrote:

>type; you must specifi one

>'<to moje>' not recognized"
Chyba je niekde v balickoch gcc 3.0 od mandrake (urcite). Uz si nepamatam, co treba presne spravit, len
viem, ze to bolo dost trapne - bolo tusim treba vytvorit najeky symlink (tusim, ze to bolo asi na /lib/cpp, ale
nie som si isty) - v kazdom pripade pouzi radsej gcc-2.96 (ale nerabudni odinstalovat gcc 3.0) a LFS
skompilujes bez problemov (osobne odskusane).

Pokial mas moznost, tak pouzi radsej gcc 2.95.2 Kompilacia s 3.0  trva dlhsie, vysledne subory su vacsie a
vysledok podla mna (95.2 vs 3.0) nestoji za to (hlavne ked to chces dat na nejaky starsi pocitac).

Podla mna 'configure', nie je ovplyvne samotnym procesom kompilacie. Configure iba osaha system a
nastavy veci na kompilaciu

>  - je to robene LOPPBACKu .. "mount lfs.disk /mnt/lfs -o loop"

Preco??? IMHO kompilacia je zbytocne pomalsia. Ak to potrebujes dostat do loopcbaku, tak to tam presun
po vytvorenie finalnej verzie LFS.

Zdeno