[linux] vyhladavanie

Pondělí Prosinec 10 07:48:38 CET 2001

-> ->> h> ako sa vyhlava STRING v suboroch s tym, ze mi napise aj na ktorom riadku sa hladany retazec nachadza ?
-> ->> h> napr. ked sa vyhlava vo C-kovych zdrojakoch ....
-> ->> cez grep, nie ?
-> ->> grep -n -S "regexp" source
-> M> to -S je u teba naco? ja tu ten prepinac nemam. a u mna staci
-> -S je aj subdirectory :)
-> Ja mam krasny grep, pozri:
-> GNU grep version 2.0d

Aha, takze iny nazov pre parameter -r v gnu grepe 2.4.2; objavil sa tusim vo
verzii 2.3 takze -S bude rozsirenie autora toho cygwinackeho

-> nepouzivam cygwina, i ked by som velmi rad :) Napriklad minule som sa
-> ucil sed (u mna ssed), ale viacej sa mi paci mtr (minitrue) - pre
-> nahradzovanie textu...je to viacej intuitivne.

nepoznam, u mna je mtr nieco ine...

       mtr combines the functionality of the traceroute and  ping
       programs in a single network diagnostic tool.

 LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors