[linux] vyhladavanie

Brano 2ge na 2ge.sk
Pátek Prosinec 14 12:06:18 CET 2001

V pondelok, 10. decembra 2001 rano o 07:48, mi emajloval Matus
"fantomas" Uhlar [M]:

->> Ja mam krasny grep, pozri:
->> GNU grep version 2.0d
M> Aha, takze iny nazov pre parameter -r v gnu grepe 2.4.2; objavil sa tusim vo
M> verzii 2.3 takze -S bude rozsirenie autora toho cygwinackeho
no on skompiloval viac verzii dokopy - pozri jeho stranku :)

->> nepouzivam cygwina, i ked by som velmi rad :) Napriklad minule som sa
->> ucil sed (u mna ssed), ale viacej sa mi paci mtr (minitrue) - pre
->> nahradzovanie textu...je to viacej intuitivne.
M> nepoznam, u mna je mtr nieco ine...
M>        mtr combines the functionality of the traceroute and  ping
M>        programs in a single network diagnostic tool.
MTR je genialne, pokym nie si macher v SEDe. Ale som cital navod na
SED a bol som dost hotovy co to vsetko dokaze...MTR je len na REPLACE
textu. Ale o dost jednoduchsi ako sed.

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

Cim nudnejsie a starsie su casopisy v cakarni, tym dlhsie musis cakat
na vysetrenie, na ktore si bol vopred objednany.