[linux] Nespravne dorucovanie posty na domenu

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Středa Prosinec 12 10:03:00 CET 2001

Pravdepodobne mas pravdu s tym MX zaznamom.
Za predpokladu, ze mas DNS zaznamy pre tvoju domenu u nejakeho providera,
kde su MX zaznamy dobre je samozrejme ze z inetu dostanes mail aj bez
definicie konkretneho stroja. Skus si na tom servri nastavit DNS server
nejakeho
providera a vyskusaj to tak. Ked to prejde tak mas na sto percent chybu v
MX.

S pozdravom

Daniel Pogač
Tech. Support