[linux] MOUNT & parallel port

Středa Prosinec 12 14:51:28 CET 2001

-> Neviete mi niekto povedat preco po prikaze : mount -t ext2 /dev/fd0
-> /mnt/fdd sa mi zmeni skupina adresara /mnt/fdd na ciselnu hodnotu teda GID....

preto ze ak mountujes na existujuci adresar novy filesystem, prava sa beru z
korenoveho adresara toho filesystemu.

-> Poradite mi niekto nejaky program ked chcem prepojit 2PC cez paralelny port
-> a vymienat data......

PLIP - PPP cez paralelny port. Staci ho mat v jadre alebo ako modul
 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!