[linux] search AND replace

Brano 2ge na 2ge.sk
Středa Prosinec 12 17:04:14 CET 2001

V stredu, 12. decembra 2001 popoludni o 15:04, totalnu srandu napisal
Matus "fantomas" Uhlar [M]:

->> potreboval by som nejaky jednoduchy skriptik, ktory mi prehladany dany
->> adresar pozostavajuci z textovych suborov a vo vsetkych zmeni retazec
->> napr. 111- napriklad na 222-

M> v debiane je perl skript rename ktory meni mena suborov podla regexp
M> rename 's/111-/222-/' *
zda sa mi ze chcel menit string priamo v tych txt suboroch a nie mena
tych txt suborov. Na to by si mohol pouzit sed  v kombinacii s niecim
cez pipe :)

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

Nikdy nepoukazuj na take problemy, na ktore nepoznas riesenie!