[linux] Nastavenie pristupovych prav na pripojenych diskoch

zetorko na host.sk zetorko na host.sk
Středa Prosinec 12 16:39:34 CET 2001

Dobry den,

    Chcem Vas poprosit o pomoc s nasledovnym problemom:

Chcem si spravit virtual hosta, ktory by mal fyzicky smerovat
na inu particiu toho isteho disku [Fat32], pretoze by som chcel
a potreboval testovat jednu vec aj na Lin aj na Win. Vsetko je
ok, az kym neskusim nastavit prava na:
    /mnt/win_d/www_root/nieco
momentalne mi hodi hlasku ze nemam pravo menit vlastnosti
tohoto adresaru. Co sa tyka principu je mi to jasne, ale aj tak
si myslim ze nejako sa to musi dat vyriesit. Ale ako?
Ako tam mozem nastavit prava aby som tam mohol apache
pristupovat?

Dakujem
Milan