[linux] Nastavenie pristupovych prav na pripojenych diskoch

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Prosinec 12 20:04:29 CET 2001

On Wed, Dec 12, 2001 at 04:39:34PM +0100, zetorko na host.sk wrote:
> Dobry den,
>
>     Chcem Vas poprosit o pomoc s nasledovnym problemom:
>
> Chcem si spravit virtual hosta, ktory by mal fyzicky smerovat
> na inu particiu toho isteho disku [Fat32], pretoze by som chcel
> a potreboval testovat jednu vec aj na Lin aj na Win. Vsetko je
> ok, az kym neskusim nastavit prava na:
>     /mnt/win_d/www_root/nieco
> momentalne mi hodi hlasku ze nemam pravo menit vlastnosti
> tohoto adresaru. Co sa tyka principu je mi to jasne, ale aj tak
> si myslim ze nejako sa to musi dat vyriesit. Ale ako?
> Ako tam mozem nastavit prava aby som tam mohol apache
> [...]

Prava pre fat32 particie sa daju nastavovat pri mountovani
globalne pre cely disk. Viac info: man mount

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |