[linux] Kernel Patch

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Prosinec 11 09:39:27 CET 2001

                                        Maxim, 09:38:27
                                        11. december 2001 (utorok)
Zdravim!

	Stalo sa mi neraz, ze mi input redirect nesiel, tak som si zvykol
pisat to cez ruru. Zaujimave je, kolko ludi citi potrebu (aj IRL) ma po
kazdom takom zapise opravovat. ;-)

	Ja si myslim opak, ale to je uz vec kazdeho osobneho nazoru.

> ... a aj vykonnejsi (jeden proces namiesto dvoch).

	Ano to je pravda. Plus minimalne jeden (alebo dva, zavisi od
implementacie) pipe() syscall. Taktiez aspon 2x dup() (resp. dup2()) a 2x
close(). A niekolko zbytocnych suspend/wake prveho procesu, ktore zatazuju
kernel, pocas toku dat cez ruru.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, You really clean everything?           /var/adm/sulog