[linux] divx filmy a pentium 266

Čtvrtek Prosinec 13 16:32:50 CET 2001

On Thu, Dec 13, 2001 at 02:06:03PM +0100, Robert Madaj wrote:
> myslite ze ma zmysel pokusat sa rozbehat
> prehravanie divx filmov na HW: pentium 266 MHz?
Takze, zozen si:
- aktualny cvs aviplay (popripade mplayer ale myslim ze aviplay je rychlejsi)
- zozen si binarne linuxacke divx codecy z www.divx.com
- zozen si kartu ktora robi transfery pre Xv[Shm]PutImage cez DMA. Momentalne
  to robia nvidiacke binarne drajvre a r128 z XFree86 4.1.99 (AKA cvs)
- v aviplayi vypni buffrovanie a automaticke nastavovanie kvality, zapni
  direct rendering
- na disku/cdromke zapni DMA, na karte mtrr. Ked to chces playovat cez siet,
  ubezpec sa ze sietovka vie tiez DMA tiez a neni 16bitova (isa alebo pcmcia
  v2)

Tie uplne najqualitnejsie ti asi nepojdu, ale priemerny dvd rip by viacmenej
mal. TV-capy a screenery urcite bez problemov.

> pod windowsom mi to samozrejme nehrozi :-)
hehehe.

S pozdravom,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider