[linux] ako zistit server (providera)

Pátek Prosinec 14 09:05:00 CET 2001

-> ako som tu minule pisal, niekto rozposiela mnozstvo mailov a tvari sa, ze ich
-> posiela z nasej domeny. Tie maily chodia z adries 4.54.82.52, 4.54.82.60,
-> 4.54.85.121 a pod. Chcem zistit, komu tento adresny priestor patri a pokusit
-> sa u neho protestovat. Neviem ale zistit, o koho sa jedna. Skusal som
-> nslookup, ale na tieto adresy som dostal negativnu odpoved (no response from
-> server), hoci na ine, mne zname adresy, som dostal meno servera.
-> Ako to zistit ?

whois -h server 4.54.85.121

servery ktore maju databazy IP su whois.arin.net whois.apnic.net a
whois.ripe.net.

 Honk if you love peace and quiet.