[linux] "profesionalny" clanok o hackeroch

Martin Uzak martin na www.bhak-nd.asn-bgld.ac.at
Pátek Prosinec 14 13:21:39 CET 2001

co riesit, je to jeho vyzitka, jeho problem, jeho clanok tak naco sa donho
starat. asi nema moc zmysel ho tu "riesit", je otazne ci o tom nekedy bude aj
vedet ... a ci mu to pomoze, sak on na to raz pride co setko obnasaju veci
pisane v jeho clanku a jeho stranke.

	martin.