[linux] Neomail a prava na /var/spool/mail/user

Michal Zimen zimen na hron.fei.tuke.sk
Pátek Prosinec 14 18:04:11 CET 2001

Serva.

  Po n>1 pokusoch sa mi podarilo rozbehat neomail, ale:

  1. Musel som zrusit funkciu crypt() v neomail.pl.
    (bez toho mi to proste NEJDE. Aj ked som doistalil CPAN moduly do
    perlu(MD5-passwd).
  2. Schranky userov v /var/spool/mail/user musia mat masku 770, co sa
  mi velmi nepaci! Su v skupine mail, cize kazdy user by
  teoreticky/prakticky mohol zasahovat do inej schranky.
  Ale bez toho mi to hodilo hlasku, ze nemoze uzamknut subor.

  Stretol sa stym uz niekto, alebo ako to riesit ?

  s pozdravom
  				Mizu

--