[linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Prosinec 15 17:17:59 CET 2001

--- Frantisek Repkovsky <repkovsk na magic.allianz.sk>
wrote:

> Ahoj,

> napr. Konqueror, vlozil
> si kliknutim
> musim nastavit?
>
> V mandrake 8.0 bol v standardnom jadre patch -
> supermount. Ten
> zabezpecoval automaticke montovanie cdrom alebo
> floppy ak si pristupoval
> do adresara -> mount pointu. V mandrake 8.1 uz
> supermount nie je. Preto Ti
> to nejde...

maju nejake ine distribucie supermount ? (zatial mam
mandrake 7.2 a tam to ide, len chcem upgradnut a
rozmyslam aj nad inymi distribuciami.)
prip. nevie niekto poradit nejake url, kde su info o
zaujimavych kernelovych patchoch ?
dik

jard